Női misztériumok

Smink- és lakberendezési tanácsadóként, oktatóként működöm. A Babafalva központjában bármikor meg lehet találni. Kérdéseitekre itt is tudok válaszolni, de hosszabb, átfogóbb témákkal keressetek meg személyesen! adrienn.schwerteczky@gmail.com

Friss topikok

  • marlenkacake: Én ajánlom magamat azoknak, akiknek nincs idejük a sütésre, de mégis szeretnének finom marlenkát e... (2012.10.16. 16:29) Marlenka
  • Jucus10: Szia, Nagyon szeretnék regisztrálni, de a link nem működik. :( Az írja ki, hogy a kiszolgáló nem... (2011.10.28. 12:17) Karácsonyi készülődés, avagy a Nagy Ürügy
  • bedtime story: Nekünk is mindkét oldalról borostyán borítja a kert kerítését. Balról sötétzöld, jobbról cirkás le... (2011.05.23. 11:19) Borostyán, repkény
  • lilalány: Nagyon csodásak a lekvárjaid. Én is csináltam almalekvárt, egyelőre fahéjasan. Viszont ami hihetet... (2010.10.04. 19:48) Mindenféle almalekvár
  • Eszkimoo: Nem voltam elég figyelmes: itt áll fennebb egy hálószoba fotó :)) Valami ilyesmit képzeltem el :)... (2010.09.20. 19:00) Mályva, frész

Címkék

áfonya (3) ágy (1) ajándék (3) alagút (1) alma (6) angyal (1) arany (7) árnyék (1) baba (3) barack (5) barna (8) barokk (1) bíbor (3) bronz (4) charlotte (1) csipke (1) csípős (1) csirke (2) csokoládé (4) dzsem (1) édesség (17) előétel (1) eper (1) esküvő (2) eső (1) étkező (2) évszak (7) évszak napszak (3) extravagáns (2) ezüst (2) fagylalt (2) faház (1) fal (3) farsang (1) fehér (1) fekete (5) figura (1) függöny (1) fürdőszoba (1) fűzfa (1) gésa (1) gesztenye (1) gyerek (2) gyömbér (1) gyümölcs (7) haj (2) hajszín (3) halloween (1) hideg (1) hortenzia (2) illat (2) ital (4) kacsa (1) kamra (2) karakter (22) karnevál (1) kávé (4) kék (2) kilincs (1) köd (1) konty (1) konyha (38) könyvtár (1) körte (4) koszorú (2) krém (1) kuglóf (1) lekvár (1) lépcső (1) levendula (2) leves (4) lila (2) mák (2) málna (1) maszk (1) menü (1) méz (12) narancs (6) némafilm (2) ősz (3) padlizsán (2) pezsgő (1) pillangó (1) pipacs (1) piros (1) puncs (2) reggeli (2) réz (2) ribizli (1) rizs (1) rokokó (1) rönkház (1) rózsa (1) rucola (1) sárga (3) sárgadinnye (1) sós (1) szabad (1) szeder (4) szem (4) szemöldök (1) szendvics (1) szín (32) szőke (14) szökőkút (1) szőlő (1) takaró (1) tea (4) tél (3) terasz (1) tészta (2) torta (1) tükör (2) tündér (5) türkiz (2) túró (1) utazás (4) üveg (2) vanília (1) vidámpark (1) virág (5) vörös (4) yin yang (1) zöld (8) zöldség (2) Címkefelhő

Kék és barna szemhangsúly

2007.09.30. 22:18 Démétér

A harmadik unokahúg sorrendben az első: az idősebb. Tizenhét. Afféle édes humán entellektüell a hölgy, nagyon szórakoztató, nagyon kreatív, és annyira gyakorlatias, mint egy kakadumadár. Viszont úgy tud nevetni-kuncogni, hogy az ember úgy érzi: azonnal-de-rögtön-menten újra tizenhét éves akar lenni. Idővel biztosan felnő majd, egyelőre keresztben csíkos pamutharisnyát, lapossarkú sportcipőt és bölcsész-frizurát visel, amivel igen gondosan rejtegeti, hogy egyébként mennyire vonzó. A gyerekkönyvek még nem álltak ki igazán a kezéből, a többi olvasmányáról azonban nem tudok nyilatkozni, mert nem ismerem őket :)

Hosszú, ovális arc, világos bőr, kék szemek és hullámos, dús haj - remek alapanyag a sminkeléshez. A szemöldök lehetne vékonyabb - de igaz: így természetesebb.

És lehet vele-belőle ilyen gyönyörűt csinálni. Elsősorban azért, mert ilyen gyönyörű.

A bőrszínével megegyező alapozót porpúderrel fixáltam. A szemöldököt gondosan befésültem, zselével fixáltam, és halványsárga porral kicsit áttöröltem, hogy világosabbnak tűnjön. A szemet fölül sötétlila vonallal húztam meg, amelynek külső ívét lágyan felemeltem a szemöldök vége irányába. A lila vonalon belül élénk türkizkék szemhéjpúderrel árnyaltam a szemeket. Az alsó ívet aranybarnával húztam meg, és az arccsont ívén lefelé kanyarítottan, hogy lágyan elfogyjon. A vonalon belül halványlila púdert tettem fel, a lila és a barna vonal között pedig - a halánték irányában - meleg, vörösesbarna szemhéjpúdert tettem fel, nagyon vékonyan. Épp csak azért, hogy még feltűnőbb legyen a két, hűvös színű festés a szem alsó és felső oldalán. A szem külső zugába három-három hosszú tincses pillát illesztettem. A szájat nem festettem, sőt: lealapoztam. Az arcra kevés, halvány, fahéjszín árnyékot tettem.

A lába nem az én hatásköröm - az így nőtt neki. De azért az arany cipőmet ráadtuk, szerintem mutatós :) A motor meg Hitvesé. 

 

 

 

 

 

 

1 komment

Címkék: szőke szín karakter

A bejegyzés trackback címe:

https://eleuszisz.blog.hu/api/trackback/id/tr61181894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szandii · http://espanafc.mlap.hu 2008.08.13. 15:43:18

sziasztok én rocker szemet szeretnék magamnak de a szempillám miatt csak úgy tudom kifesteni fekete szemceruzával a szememet, hogy az 2 vonalban jelenik meg. egy az alsó szempillák felett(belül) egy pedig alatta nem tudtok segíteni hogy hogy lenne jó?:$
megköszönném válaszaitokat a szandy1016@freemail.hu e-mail címre várom és előre is köszönöm
süti beállítások módosítása