Női misztériumok

Smink- és lakberendezési tanácsadóként, oktatóként működöm. A Babafalva központjában bármikor meg lehet találni. Kérdéseitekre itt is tudok válaszolni, de hosszabb, átfogóbb témákkal keressetek meg személyesen! adrienn.schwerteczky@gmail.com

Friss topikok

  • marlenkacake: Én ajánlom magamat azoknak, akiknek nincs idejük a sütésre, de mégis szeretnének finom marlenkát e... (2012.10.16. 16:29) Marlenka
  • Jucus10: Szia, Nagyon szeretnék regisztrálni, de a link nem működik. :( Az írja ki, hogy a kiszolgáló nem... (2011.10.28. 12:17) Karácsonyi készülődés, avagy a Nagy Ürügy
  • bedtime story: Nekünk is mindkét oldalról borostyán borítja a kert kerítését. Balról sötétzöld, jobbról cirkás le... (2011.05.23. 11:19) Borostyán, repkény
  • lilalány: Nagyon csodásak a lekvárjaid. Én is csináltam almalekvárt, egyelőre fahéjasan. Viszont ami hihetet... (2010.10.04. 19:48) Mindenféle almalekvár
  • Eszkimoo: Nem voltam elég figyelmes: itt áll fennebb egy hálószoba fotó :)) Valami ilyesmit képzeltem el :)... (2010.09.20. 19:00) Mályva, frész

Címkék

áfonya (3) ágy (1) ajándék (3) alagút (1) alma (6) angyal (1) arany (7) árnyék (1) baba (3) barack (5) barna (8) barokk (1) bíbor (3) bronz (4) charlotte (1) csipke (1) csípős (1) csirke (2) csokoládé (4) dzsem (1) édesség (17) előétel (1) eper (1) esküvő (2) eső (1) étkező (2) évszak (7) évszak napszak (3) extravagáns (2) ezüst (2) fagylalt (2) faház (1) fal (3) farsang (1) fehér (1) fekete (5) figura (1) függöny (1) fürdőszoba (1) fűzfa (1) gésa (1) gesztenye (1) gyerek (2) gyömbér (1) gyümölcs (7) haj (2) hajszín (3) halloween (1) hideg (1) hortenzia (2) illat (2) ital (4) kacsa (1) kamra (2) karakter (22) karnevál (1) kávé (4) kék (2) kilincs (1) köd (1) konty (1) konyha (38) könyvtár (1) körte (4) koszorú (2) krém (1) kuglóf (1) lekvár (1) lépcső (1) levendula (2) leves (4) lila (2) mák (2) málna (1) maszk (1) menü (1) méz (12) narancs (6) némafilm (2) ősz (3) padlizsán (2) pezsgő (1) pillangó (1) pipacs (1) piros (1) puncs (2) reggeli (2) réz (2) ribizli (1) rizs (1) rokokó (1) rönkház (1) rózsa (1) rucola (1) sárga (3) sárgadinnye (1) sós (1) szabad (1) szeder (4) szem (4) szemöldök (1) szendvics (1) szín (32) szőke (14) szökőkút (1) szőlő (1) takaró (1) tea (4) tél (3) terasz (1) tészta (2) torta (1) tükör (2) tündér (5) türkiz (2) túró (1) utazás (4) üveg (2) vanília (1) vidámpark (1) virág (5) vörös (4) yin yang (1) zöld (8) zöldség (2) Címkefelhő

Bemutatkozás

2007.07.23. 12:34 Démétér

Schwerteczky Adrienn vagyok, harminckét éves - ez el fog múlni - és olthatatlanul szerelmes az életbe. Ez utóbbi nem múlik el, remélem. Harmóniateremtő késztetéseimnek engedek az utóbbi időben - már nem dolgozom multinál, már nem vagyok igazgató, nő vagyok, így egyszerűen, státusz és karrier nélkül.

A férfiakra vonatkozó mondás: Nemzz egy fiút, építs egy házat, ültess egy fát! női oldalán éldegélek - igyekszem ebben az életemben egy kislánynak életet adni, berendezni egy otthont, és kialakítani egy kertet. Ha ennyit elérek, mindent elértem.

Az otthonok berendezésével mindenképpen haladok: lakberendezőként másokét már jó néhányszor megterveztem, de persze azok nem ettől és nem tőlem lettek otthonok, ha azok lettek egyáltalán. A saját otthon megvan, de a tökéletesig még csiszolgatni kell :)

Sminkelek és oktatok: azt szeretném, ha játék volna a smink, mégpedig önismereti. Ha a saját arcainkat, hangulatainkat találnánk meg benne és általa, nem egy széppé festett maszkot cipelnénk az arcunk előtt.

A végtelenül nagyképű cím: Női misztériumok, talán még magyarázatra szorul. Démétér néven működöm évek óta a netes világban, így ismernek, akik ismernek. Mezőgazdasági illetőségű anyaistennő lévén - csak szolidan - az eleusziszi, női misztériumokat gondoltam megjeleníteni itt. A virtuális világban elfér, és hátha beszövök, behímezek, berajzolok egy kevés yint a sok yang közé. Csak egyensúlyképpen. Tudjátok: a Harmónia.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eleuszisz.blog.hu/api/trackback/id/tr32123505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tina 2007.07.24. 09:57:17

Drukkolunk hozzá és további sok sikert!!:-)

Nana 2007.07.26. 15:11:17

Nagyon jó az oladal, az irományok gazdagságával szuper egyensúlyt tart a könnyed megjelenés. Nem bírnék ilyet olvasni pl. egy bordó háttéren, de itt abszolút el van találva :)
A képeket az ételekről & másról te készíted? Nagyon guszták, amatőr fotós ritkán produkál ilyesmit.

Rókica 2007.07.31. 14:34:27

Fantasztikus...

erika · http://www.viragcenter.hu 2007.08.07. 21:05:32

Ha te is szívesen lennél szerkesztő….
Ha úgy érzed, van tehetséged a cikkíráshoz, van egy hobbid vagy szakmád, amihez nagyon értesz, és ezt szívesen megosztanád saját rovatodban, jelentkezz!
A témát, a cikk témáját, a rovat nevét küld el nekünk a viragcenter@citromail.hu
Címre, és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.
Nem várjuk el, hogy profi újságíró legyél, de legyen fantáziád, és némi érzéked az íráshoz.
Továbbá várjuk amatőr regények, novellák, versek íróinak jelentkezését.

kancellar 2007.08.18. 16:32:46

Szia!
Már rég váltottunk üzenetet, persze a fő oka én vagyok és a duracell nyuszit is felülmúló fiam. De nem ez a lényeg. Véletlenül találtam rá a blogodra és idő hiányában csak beleolvasgattam, de meg kell hogy mondjam nem csalódtam sőt! Most még jobban felnézek rád (most a magasságomat hagyjuk). Imádom ahogy írsz, a könnyedségedet a lágyságodat és az egész egységét, az élet szeretetedet! Csak így tovább!
Üdv egy régi ismerős, Niki

Lumena 2008.08.03. 00:19:11

Kedves Adrienn!
Mióta felfedeztem a blogodat, rendszeresen olvasom, akár többször is ugyanazokat az írásokat. Nagyon tetszik ahogy hangulatot teremtesz és sok-sok pozitív energiát. :)
Minden jót kívánok!

Emylia Green 2009.04.18. 17:30:50

Üdv, szerintem te boszi vagy! De a szimpatikusabb fajta! :) Tetszik a blogod!
Áldott légy!

Emylia Green 2009.05.05. 18:13:11

Üdv!
Elbűvölő a blogod, szerintem érdemes lenne folytatnod. Lécci, lécci, lécci... :)
Szép napot!

Janus12 (törölt) 2009.08.14. 14:54:46

Szerintem is folytathatnád!!!
:-)
süti beállítások módosítása