Női misztériumok

Smink- és lakberendezési tanácsadóként, oktatóként működöm. A Babafalva központjában bármikor meg lehet találni. Kérdéseitekre itt is tudok válaszolni, de hosszabb, átfogóbb témákkal keressetek meg személyesen! adrienn.schwerteczky@gmail.com

Friss topikok

  • marlenkacake: Én ajánlom magamat azoknak, akiknek nincs idejük a sütésre, de mégis szeretnének finom marlenkát e... (2012.10.16. 16:29) Marlenka
  • Jucus10: Szia, Nagyon szeretnék regisztrálni, de a link nem működik. :( Az írja ki, hogy a kiszolgáló nem... (2011.10.28. 12:17) Karácsonyi készülődés, avagy a Nagy Ürügy
  • bedtime story: Nekünk is mindkét oldalról borostyán borítja a kert kerítését. Balról sötétzöld, jobbról cirkás le... (2011.05.23. 11:19) Borostyán, repkény
  • lilalány: Nagyon csodásak a lekvárjaid. Én is csináltam almalekvárt, egyelőre fahéjasan. Viszont ami hihetet... (2010.10.04. 19:48) Mindenféle almalekvár
  • Eszkimoo: Nem voltam elég figyelmes: itt áll fennebb egy hálószoba fotó :)) Valami ilyesmit képzeltem el :)... (2010.09.20. 19:00) Mályva, frész

Címkék

áfonya (3) ágy (1) ajándék (3) alagút (1) alma (6) angyal (1) arany (7) árnyék (1) baba (3) barack (5) barna (8) barokk (1) bíbor (3) bronz (4) charlotte (1) csipke (1) csípős (1) csirke (2) csokoládé (4) dzsem (1) édesség (17) előétel (1) eper (1) esküvő (2) eső (1) étkező (2) évszak (7) évszak napszak (3) extravagáns (2) ezüst (2) fagylalt (2) faház (1) fal (3) farsang (1) fehér (1) fekete (5) figura (1) függöny (1) fürdőszoba (1) fűzfa (1) gésa (1) gesztenye (1) gyerek (2) gyömbér (1) gyümölcs (7) haj (2) hajszín (3) halloween (1) hideg (1) hortenzia (2) illat (2) ital (4) kacsa (1) kamra (2) karakter (22) karnevál (1) kávé (4) kék (2) kilincs (1) köd (1) konty (1) konyha (38) könyvtár (1) körte (4) koszorú (2) krém (1) kuglóf (1) lekvár (1) lépcső (1) levendula (2) leves (4) lila (2) mák (2) málna (1) maszk (1) menü (1) méz (12) narancs (6) némafilm (2) ősz (3) padlizsán (2) pezsgő (1) pillangó (1) pipacs (1) piros (1) puncs (2) reggeli (2) réz (2) ribizli (1) rizs (1) rokokó (1) rönkház (1) rózsa (1) rucola (1) sárga (3) sárgadinnye (1) sós (1) szabad (1) szeder (4) szem (4) szemöldök (1) szendvics (1) szín (32) szőke (14) szökőkút (1) szőlő (1) takaró (1) tea (4) tél (3) terasz (1) tészta (2) torta (1) tükör (2) tündér (5) türkiz (2) túró (1) utazás (4) üveg (2) vanília (1) vidámpark (1) virág (5) vörös (4) yin yang (1) zöld (8) zöldség (2) Címkefelhő

Lila csíkban avantgard

2007.09.15. 21:43 Démétér

Igen, még mindig Zs. Szeretem, hogy neki is ilyen szuggesztív a szeme, érdemes sminkelészni.

Természetes, natúr, kevés és alig fedő vékony alapozót használtam, és azon viszonylag kevés porpúdert. Kivételesen most, a púderezés után közvetlenül vittem fel a kevés, matt, barnás pirosítót.

Aztán behúztam lila veruzával a smink széleit. Ha nagyon pontos lennék, ahogy nem vagyok, akkor használnék sablont vagy segítséget - nos, talán látszik is, hogy nem tettem :) Azután - köszönet, köszönet a fegyelmezett modellkedésért - vízbázisú festékkel felvittem a lila árnyalatot a szem környéki sávra. Hosszan szárad - türelmes modellt vagy ráérős alanyt javaslok mindenkinek. Amíg az száradt, meghúztam fekete setékkel a szemöldököt és a felső szempillák ívét. Erős fekete pillafesték járt hozzá és sötétlila rúzs.

Mindezek után óarany színű szaténpúdert kevertem egy kevés halványlila szemfestékhez, és ezzel fixáltam a festékréteget. Jutott egy kevés az alsó ajakra is belőle.

 

 

 

 

 

 

  

Szólj hozzá!

Címkék: szem szín karakter lila

A bejegyzés trackback címe:

https://eleuszisz.blog.hu/api/trackback/id/tr54166428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása